• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره امسال به عشایر پرداخت می شود

  • کد خبر : 17885
  • ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره امسال به عشایر پرداخت می شود

رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ۴ درصد در طول سال گذشته با دوره بازپرداخت ۵ ساله به عشایر پرداخت شد که این میزان تسهیلات امسال به حمایت های دولت به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا، کرمعلی قندالی روز چهارشنبه […]

رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ۴ درصد در طول سال گذشته با دوره بازپرداخت ۵ ساله به عشایر پرداخت شد که این میزان تسهیلات امسال به حمایت های دولت به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا، کرمعلی قندالی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار ورامین به خدمات ارائه شده از سوی دولت به جامعه عشایری اشاره کرد و افزود: دولت در سال گذشته و به منظور تأمین نهاده های دامی مورد نیاز عشایر، ۵۰۰ هزار تن جو با بازپرداخت شش ماهه را در اختیار آنان قرار داد.
قندالی درادامه با بیان این که دوره پروار بندی دام عشایر از ۱۵۰ روز به ۱۲۰ روز کاهش یافته، از عرضه ۶۰۰ هزار رأس دام توسط عشایر طی سال گذشته خبر داد.
وی با اشاره به توجه ویژه دولت یازدهم به جامعه عشایری کشور تصریح کرد: عشایر به عنوان پیشتازان فرهنگ اقتصاد مقاومتی، فعالیت های گسترده و مطلوبی در حوزه کشاورزی دارند.
به گفته قندالی، عشایر جامعه ای تولید کننده هستند که با زندگی خودگردان و برون گرا، در فرهنگ اقتصاد مقاومتی پیشرو محسوب می شوند.
رئیس سازمان امور عشایری اظهار کرد: با آغاز فعالیت دولت یازدهم و بنا به تاکید ویژه رئیس جمهوری، توجه ویژه ای به مسائل عشایری می شود.
وی تصریح کرد: برگزاری دو جلسه شورای عالی عشایری کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهوری خود نشاندهنده این حقیقت است که دولت یازدهم به صورت ویژه پیگیر مسائل و مشکلات حوزه عشایر است.
قندالی افزود: دولت تلاش می کند با اجرای طرح های ویژه فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی، جامعه عشایری را از تمام خدماتی که به شهروندان عادی ارائه می شود، برخوردار کند.
رئیس سازمان امور عشایری گفت: به منظور بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی جامعه عشایری، کارگروه فرهنگی و گردشگری عشایر نیز در حوزه شهرستانی، استانی و ملی تشکیل شده است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=17885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.