• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

راه اندازی رادیو طبیعت

  • کد خبر : 17871
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
راه اندازی رادیو طبیعت

نخستین شبکه رادیویی اینترنتی با نام «رادیو طبیعت» با مجوز مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با پخش ۲۴ ساعته و سراسری از امروز راه اندازی خواهد شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ سمیع زاده مدیر این رادیو در این خصوص گفت: مخاطبین این رسانه ی شنیداری […]

نخستین شبکه رادیویی اینترنتی با نام «رادیو طبیعت» با مجوز مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با پخش ۲۴ ساعته و سراسری از امروز راه اندازی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ سمیع زاده مدیر این رادیو در این خصوص گفت: مخاطبین این رسانه ی شنیداری را طیف های گسترده و گوناگونی از جمله مدیران، متخصصین، کارشناسان، اساتید، دانشجویان، کشاورزان، باغداران، دامداران، صیادان، بهره برداران، فعالان و عموم علاقه مندان به حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست تشکیل می دهند.
سمیع زاده گفت: «رادیو طبیعت» به هیچ گروه، حزب، سازمان، نهاد و بنگاه اقتصادی و یا سیاسی دولتی یا غیر دولتی وابسته نیست و در چارچوب ضوابط، قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران و با هدف اطلاع رسانی صحیح، سریع و دقیق در این حوزه فعالیت و خدمات رسانی می کند.
وی هدف اصلی این رسانه شنیداری را کمک به اشاعه فرهنگ کشاورزی سالم، علمی و حرفه ای، حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و انتشار سریع اخبار این حوزه اعلام کرد.
مدیر رادیو طبیعت در ادامه از شنوندگان خود خواست، از آنجایی که رادیو طبیعت به تازگی راه اندازی گردیده و نوپا می باشد، نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را جهت بهبود برنامه های این رادیو به آدرس info@radiotabiat.ir ارسال نمایند.
وی اکثر برنامه های فعلی درحال پخش این رادیو را تامینی دانست و تا رسیدن به تهیه و تولید برنامه های صددرصد اختصاصی، در این رادیو گفت: متعهدیم حقوق معنوی پدیدآورندگان آثار بکار گرفته شده در این رادیو را رعایت کنیم و از ویرایش و دستکاری فایلهای صوتی خودداری کرده ایم و نام پدیدآورندگان آثار، در فایل های صوتی درحال پخش، ذکر می گردد.
وی در پایان اعلام کرد: مخاطبان می توانند رادیو طبیعت را در آدرس http://188.165.162.201:9324/; دریافت کنند.
همچنین این شبکه رادیویی از طریق سایت های www.iann.ir/radio و www.radiotabiat.ir و تلفن همراه قابل دریافت است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=17871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.