• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

ارائه مستندات قاچاق خاک از جزیره هرمز به وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جنگل‌ها

  • کد خبر : 17472
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
ارائه مستندات قاچاق خاک از جزیره هرمز به وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جنگل‌ها

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه مسئول و مرجع رسیدگی به قاچاق خاک در جزیره هرمز خارج از مناطق حفاظت شده سازمان حفاظت محیط ‌زیست است، گفت: مستندات قاچاق‌ خاک از جزیره‌ هرمز به سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و وزارت جهاد کشاورزی ارائه شده است. به […]

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه مسئول و مرجع رسیدگی به قاچاق خاک در جزیره هرمز خارج از مناطق حفاظت شده سازمان حفاظت محیط ‌زیست است، گفت: مستندات قاچاق‌ خاک از جزیره‌ هرمز به سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و وزارت جهاد کشاورزی ارائه شده است.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از خبرگزاری خانه‌ ملت، معصومه ابتکار در خصوص قاچاق ‌خاک و اقدامات مقابله ‌ای سازمان حفاظت محیط‌ زیست، افزود: مسئولیت اصلی مقابله با قاچاق خاک با سازمان منابع طبیعی است اما اگر قاچاق خاک از مناطق حفاظت شده سازمان حفاظت محیط ‌زیست انجام گیرد به طور قطع با آن برخورد خواهیم کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط ‌زیست تصریح کرد: جزیره هرمز یکی از جاذبه‌ های زیبای طبیعی ایران و یکی از ظرفیت‌ های ارزشمند است که متاسفانه در این منطقه شاهد قاچاق خاک بوده‌ایم از این رو بارها نگرانی خود را به صورت کتبی به سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و وزارت جهاد کشاورزی اعلام کردیم.
ابتکار با بیان اینکه گزارش‌ هایی از قاچاق خاک در جزیره هرمز به ما اعلام شده است، افزود: مسئول و مرجع رسیدگی به قاچاق خاک در جزیره هرمز خارج از مناطق حفاظت شده سازمان حفاظت محیط ‌زیست است بنابراین از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و وزارت جهاد کشاورزی درخواست رسیدگی به این مسئله را کردیم.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست با بیان اینکه قاچاق خاک از مناطق دیگری به جز هرمز هم انجام می ‌گیرد، گفت: خاک بسیار ارزشمند و قاچاق آن یک تهدید محسوب می‌ شود از این رو لایحه حفاظت از خاک را که در حال بررسی است هر چه زودتر به مجلس ارائه خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=17472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.