• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

وزش باد شدید در تهران و برخی نقاط کشور

  • کد خبر : 17334
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
وزش باد شدید در تهران و برخی نقاط کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از وزش باد شدید در تهران در روز شنبه خبر داد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایلنا، احد وظیفه در مورد وضعیت آب و هوا در روزهای آینده گفت: امروز (جمعه) سامانه بارشی در شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و نواحی مرکزی […]

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از وزش باد شدید در تهران در روز شنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایلنا، احد وظیفه در مورد وضعیت آب و هوا در روزهای آینده گفت: امروز (جمعه) سامانه بارشی در شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و نواحی مرکزی کشور فعال بوده و سبب ابرناکی، بارش باران، وزش باد و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق  و وزش باد شدید می‌شود که در نواحی سردسیر شمال‌غرب و زاگرس مرکزی و در ارتفاعات البرز بارش ها به صورت برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه از بعد از ظهر به تدریج از شدت بارش‌ها در شمال‌غرب و غرب کشور کاسته ‌می‌شود، ادامه داد: امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های البرز غربی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود و بعداز ظهر دمای هوا در نیمه غربی کشور و روز شنبه در شمال‌شرق و شرق به طور نسبی کاهش می‌یابد.

وظیفه افزود: روز شنبه در برخی نقاط شمال‌غرب و شمال‌شرق بارش پراکنده و در خوزستان، شمال بوشهر، شمال‌غرب فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می شود، همچنین روز شنبه برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز و شمال‌شرق کشور وزش باد شدیدی خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی اظهار کرد: همچنین روز یکشنبه در استان‌های ایلام، شمال خوزستان ، چهارمحال و بختیاری،لرستان و مرکزی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی در مورد وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز تهران ابری همراه با بارش پراکنده در بعضی ساعات وزش باد شدید و احتمال رعد وبرق و در اواخر وقت با کاهش ابر خواهد بود، روز شنبه شاهد آسمان نیمه ابری در تهران همرا با وزش باد شدید هستیم و روز یکشنبه آسمان پایتخت کمی ابری همراه با غبار صبح‌گاهی خواهد بود .

وظیفه خاطرنشان کرد: بیشینه دمای تهران در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه ۱۰، ۱۳، و ۱۴ و کمینه دمای هوا ۵، ۳ و ۴ پیش‌بینی می شود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=17334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.