• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0

کاهش محسوس دما، وزش باد و باران در تهران/بارش برف در ارتفاعات

  • کد خبر : 17002
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کاهش محسوس دما، وزش باد و باران در تهران/بارش برف در ارتفاعات

مدیرکل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد طی ۷۲ ساعت آینده شاهد کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در سطح استان باشیم. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ مسعود دهملایی افزود: همچنین دراین مدت برای مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان تهران نیز بارش برف دور از انتظار […]

مدیرکل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد طی ۷۲ ساعت آینده شاهد کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در سطح استان باشیم.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ مسعود دهملایی افزود: همچنین دراین مدت برای مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان تهران نیز بارش برف دور از انتظار نیست.
ور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدلها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی سه روز آینده نیمه ابری تا ابری پیش بینی می شود.
وی تصریح کرد: از ساعات بعدازظهر تا اواخر وقت امروز (جمعه) افزایش سرعت باد و در پاره ای نقاط به ویژه بخش های جنوبی و غربی استان گاهی با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک را خواهیم داشت.
مدیرکل هواشناسی استان تهران خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده در بعضی ساعات بخصوص در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان بارش پراکنده پیش بینی می شود و همچنین از شنبه شب نیز رگبار باران و تند باد موقتی همراه با بارش برف در ارتفاعات تا روز یکشنبه هفته آینده دور از انتظار نخواهد بود.
وی یادآور شد: از امشب شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان تهران خواهیم بود و پیش بینی می شود روند کاهش دما در سطح استان تا آخر هفته آینده تداوم داشته باشد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران دمای امروز (جمعه) تهران را ۲۲ درجه و همچنین کمینه دمای تهران را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد.
به گفته وی، ورامین با ۲۳ درجه و امین آباد فیروزکوه با ۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=17002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.