• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

حضور ۲۰ شرکت خارجی در ششمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی

  • کد خبر : 16891
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
حضور ۲۰ شرکت خارجی در ششمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی

ششمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی میزبان بیش از ۲۰شرکت آسیایی و اروپایی از کشورهایی همچون چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان و روسیه است که این امر می تواند نقشی مهم در توسعه همکاری های دوجانبه و چند جانبه حوزه کشاورزی داشته باشد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از دبیرخانه ششمین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی و صنایع […]

ششمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی میزبان بیش از ۲۰شرکت آسیایی و اروپایی از کشورهایی همچون چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان و روسیه است که این امر می تواند نقشی مهم در توسعه همکاری های دوجانبه و چند جانبه حوزه کشاورزی داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از دبیرخانه ششمین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی و صنایع وابسته، تاکنون و نسبت به سال گذشته، تعداد شرکت های خارجی افزایشی۶۰ درصدی و مساحت نمایشگاه با حدود ۸۰۰۰ متر مربع رشدی ۲۰۰۰ مترمربع داشته است.
این رویداد مهم حوزه کشاورزی می تواند عاملی اثرگذار در مسیر رشد، توسعه، رونق تولید، همچنین برنامه ریزی مناسب در حوزه صادرات و واردات محصولات کشاورزی بر حسب نیاز بازارهای جهانی و رویکرد بازارهای مختلف داخلی باشد.
ششمین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی و صنایع وابسته می تواند الگویی مناسب برای استفاده متقابل از توانمندی ها و امکانات داخلی و خارجی، فرصتی ایده ال برای بخش خصوصی داخلی و توان فنی و مهندسی فعال در این حوزه باشد.
حضور شرکت های صاحب فن آوری و تکنولوژی در این نمایشگاه نشانه فرصت های بالقوه موجود در بازار کشاورزی است.
مهمترین رویکرد این نمایشگاه توجه به موضوع فناوری های نوین در حوزه کشاورزی است زیرا بهره گیری از تکنولوژی های نوین در عرصه کشاورزی منجر به پایداری بیشتر در این حوزه و تلفیق مثبت کشاورزی سنتی و نوین می شود که تولید بیشتر و با کیفیت تر محصولات را به دنبال دارد.
یکی دیگر از رویکردهای مهم نمایشگاه امسال تلفیق محیط زیست و کشاورزی برای دستیابی به کشاورزی پایدار است، کشاورزی پایدار به معنای مدیریت موفق منابع است که علاوه بر رفع نیازهای انسانی، کمترین آسیب و خسارت برای محیط زیست و منابع طبیعی را به همراه دارد.
ششمین نمایشگاه بین المللی محصولات و فن آوری های کشاورزی، ارگانیک و صنایع وابسته با شعار ‘فن آوری های نوین، رونق تولید و توسعه صادرات’ با حضور شرکت های داخلی و خارجی از ۱۶ تا ۱۹ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=16891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.