• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

بارش برف در برخی استان‌ها و افزایش دما در نوار شمالی کشور

  • کد خبر : 16677
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
بارش برف در برخی استان‌ها و افزایش دما در نوار شمالی کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف در برخی استان‌های کشور، اظهار کرد: از فردا تا پایان هفته، دمای هوا در نوار شمالی کشور افزایش می‌یابد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی روز چهارشنبه ۵  […]

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف در برخی استان‌های کشور، اظهار کرد: از فردا تا پایان هفته، دمای هوا در نوار شمالی کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی روز چهارشنبه ۵  آبان و تا اوایل روز پنجشنبه ۶ آبان، با ادامه فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب کشور و سواحل غربی و مرکزی دریای خزر ابرناکی، بارش باران، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین مناطقی از غرب کشور، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، استان گلستان و تهران بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: در روز چهارشنبه در استان اردبیل، ارتفاعات استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش برف نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به تدریج از اواخر چهارشنبه شدت بارش‌ها ومیزان ابرناکی کاسته می‌شود، گفت: از روز پنجشنبه ۶ آبان تا پایان هفته، دمای هوا در نوار شمالی کشور افزایش می‌یابد.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز پنجشنبه ۶ آبان، کمی ابری، گاهی وزش باد همراه با غبار صبحگاهی با حداکثر و حداقل دمای ۲۲ و ۱۲ درجه سانتیگراد و در روز جمعه ۷ آبان، صاف، گاهی وزش باد، در اواخر وقت افزایش ابر با حداکثر و حداقل دمای ۲۴ و ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=16677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.