• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

نماینده مجلس: در حفاظت از محیط زیست دچار فقر فرهنگی هستیم

  • کد خبر : 16608
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۴۱
نماینده مجلس: در حفاظت از محیط زیست دچار فقر فرهنگی هستیم

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در حفاظت و حمایت از محیط زیست دچار فقر فرهنگی هستیم. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا، علی وقفچی شامگاه پنجشنبه در دیدار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با نمایندگان اقشار مختلف دانشگاهیان، صنعتگران و تشکل های مردمی حامی محیط زیست زنجان […]

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در حفاظت و حمایت از محیط زیست دچار فقر فرهنگی هستیم.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا، علی وقفچی شامگاه پنجشنبه در دیدار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با نمایندگان اقشار مختلف دانشگاهیان، صنعتگران و تشکل های مردمی حامی محیط زیست زنجان افزود: اگر می خواهیم کشور از این شرایط نجات پیدا کند باید قوی ترین دولت در نظارت و کوچک ترین دولت را در اجرا داشته باشیم.
وی به ضرورت بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم و از تشکل های مردم نهاد در عرصه های مختلف حمایت کنیم.
وقفچی اظهارکرد: قاطعیت در اجرای قوانین و اجرای آرای صادر شده از سوی مراجع قضایی از لوازم و اقدامات مهم در امر حفاظت از محیط زیست است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان نیز در این دیدار گفت: محیط زیست از اهمیت زیادی برخوردار است و خود صنعتگران نیز دغدغه آن را دارند ولی الزامات توسعه صنعتی هم امری نیست که در رتبه دوم قرار گیرد.
غلامحسین جمیلی افزود: اکنون شرایط طوری است که با بهانه و بی بهانه موانعی برای صنایع ایجاد می شود.
وی به پرداخت عوارض یک درصدی آلایندگی از سوی واحدهای صنعتی اشاره و اظهار کرد: جا دارد به جای اخذ این عوارض، واحدهای صنعتی مکلف شوند آن را صرف بهسازی امور خود کنند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان خواستار شفافیت و وضوح قوانین محیط زیست در خصوص محدوده های ذخایر معدنی شد و گفت: انتظار این است که سازمان حفاظت محیط زیست، تعیین تکلیف برخی قوانین این حوزه را در دستور کار خود قرار دهد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=16608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.