• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

لابی دلواپسان برای انتصاب یکی از بستگان رحیم مشائی در سازمان جنگلها

  • کد خبر : 15819
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
لابی دلواپسان برای انتصاب یکی از بستگان رحیم مشائی در سازمان جنگلها

شنیده ها حاکی ست که یکی از مدیران محیط زیست در دولت نهم و دهم (آقای ر.الف) که ظاهرا از بستگان اسفندیار رحیم مشایی است با لابی گسترده در آستانه انتصاب در جایگاه یکی از معاونان سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور است. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از سلامت نیوز این […]

sazmaan_jangalha3شنیده ها حاکی ست که یکی از مدیران محیط زیست در دولت نهم و دهم (آقای ر.الف) که ظاهرا از بستگان اسفندیار رحیم مشایی است با لابی گسترده در آستانه انتصاب در جایگاه یکی از معاونان سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور است.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از سلامت نیوز این مدیر دولت سابق که در زمان مدیریتش، کارنامه مثبت و موفقی نداشته با نقاب موافقت از “طرح تنفس جنگل” توجه برخی از همسویان دولت را به خود جلب کرده و آرای آنها را به دست آورده است.

این در حالی ست که آقای الف طی جند سال اخیر و در دولت یازدهم، در مصاحبه های متعددی که با رسانه های دلواپس داشته، به شدت به دولت روحانی تاخته و اتهامات متعددی به او روا داشته است.

از سوی دیگر حمایت بی حساب و بدون برنامه اقای الف از “طرح تنفس جنگل” می تواند در صورت تصویب این طرح، موج بحران ها و در نتیجه نارضایتی را علیه دولت روحانی دامن بزند.

به هر روی به نظر می رسد دست های بنهان هنوز آنقدر قدرت دارند که مدیران ورشکسته و ناموفق دولت بیشین را بر صندلی مدیریت دولت تدبیر وامید بنشانند و آب هم از آب تکان نخورد.

اما وضعیت جنگل های شمال ایران به قدری بحرانی ست که مسوولان را ملزم به دقت در انتخاب مدیران شایسته و مستقل و توانا و نیز با تجربه در حوزه خود کند. کاهش ۵٠ درصدی سطح و عمق جنگل های ایران که چندی بیش از سوی فائو اعلام شد و از سوی بزرگان دانش جنگل از جمله بروفسور علی یخکشی مورد تایید قرار کرفت واقعیتی انکار نابذیر است و با تکذیب این یا آن سازمان تغییر نمی کند و بهبود نمیابد.

بر همین اساس متولی جنگل و معاون جنگل سازمان متولی باید با توجه به سوابق موفق مدیریتی و نیز همسو با نکرش ها و خط مشی و سیاست های دولت روحانی انتخاب شود.
الهه موسوی

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=15819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.