• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

روحانی: دریاچه ارومیه زنده شده و بهتر می شود

  • کد خبر : 15286
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
روحانی: دریاچه ارومیه زنده شده و بهتر می شود

رئیس جمهور گفت: اگر شرایط قبل از این دولت ادامه پیدا می‌کرد و برنامه مدون نجات دریاچه اجرا نمی‌شد اکنون مردم استان های حوضه دریاچه با پیامدهای خطرناکی مواجه می‌شدند. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از پایگاه اطلاع رسانی رییس جمهور، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در جمع پرشور مردم ارومیه در […]

رئیس جمهور گفت: اگر شرایط قبل از این دولت ادامه پیدا می‌کرد و برنامه مدون نجات دریاچه اجرا نمی‌شد اکنون مردم استان های حوضه دریاچه با پیامدهای خطرناکی مواجه می‌شدند.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از پایگاه اطلاع رسانی رییس جمهور، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در جمع پرشور مردم ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر با اشاره به افزایش ۱۰ سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه نسبت به سال ۹۲ و ۴۶ سانتیمتری نسبت به پارسال افزود: امروز وضع این دریاچه تثبیت شده و قدم به قدم احیای آن را به حول و قوه الهی ادامه می دهیم.
وی اضافه کرد: ۱۷ دستگاه اجرایی با همراهی دانشگاهیان و سازمان های مردم نهاد مسئولیت احیای دریاچه ارومیه را دارند و کشاورزان، اصحاب صنعت و مردم شهر و روستا نیز کمک کار این دستگاه ها هستند.
وی اظهار کرد: همه مردم و مسئولان دست به دست هم داده اند تا به این باور برسیم که دریاچه ارومیه احیا خواهد شد.
روحانی ادامه داد: امروز اعلام می کنم که باید برای نسل آینده نویدبخش احیای دریاچه ارومیه به دست مردم غیور آذربایجان باشیم.
وی بیان کرد: اگر شرایط قبل از دولت یازدهم ادامه پیدا می کرد و برنامه مدون نجات دریاچه اجرا نمی شد اکنون مردم استان های حوضه دریاچه با پیامدهای خطرناکی مواجه می شدند.
وی با تاکید بر اینکه ما تمام توان خود را برای پیشرفت و توسعه ایران به کار خواهیم گرفت، گفت: ایران روز به روز آبادتر نسبت به گذشته خواهد بود.
لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=15286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.