• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

واکنش شهرداری به پخش گزارش تلویزیونی قطع درختان

  • کد خبر : 15173
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
واکنش شهرداری به پخش گزارش تلویزیونی قطع درختان

در پی پخش گزارش قطع درختان شهرک والفجر خیابان شیخ بهایی تهران از سوی یکی از شرکت‌های دولتی، شهرداری تهران در برنامه فردا پنجشنبه سرزمین ما نسبت به قطع این درختان پاسخ می گوید. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، محمدعلی مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران […]

در پی پخش گزارش قطع درختان شهرک والفجر خیابان شیخ بهایی تهران از سوی یکی از شرکت‌های دولتی، شهرداری تهران در برنامه فردا پنجشنبه سرزمین ما نسبت به قطع این درختان پاسخ می گوید.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، محمدعلی مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران قصد دارد در این برنامه درباره گزارش پخش شده هفته قبل این برنامه درخصوص قطع درختان و علل این اتفاق به بینندگان توضیح دهد. سه شنبه های بدون خودرو موضوع دیگری است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

«محمد بختیاری» مدیر انجمن مردم نهاد محافظان طبیعت اراک و ابداع کننده سه شنبه‌های بدون خودرو مهمان برنامه سرزمین ما خواهد بود تا درباره اهداف و آثار مثبت این طرح در صیانت از محیط زیست شهری سخن گوید. این ایده با استقبال شهرهای مختلف کشور از جمله کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مهاباد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، شیراز، اصفهان، مشهد روبرو شده و مورد تایید دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست نیز قرار گرفته است. همچنین درخصوص نقش بسته بندی کالاها در حفاظت محیط زیست، «افشین فخر» کارشناس بسته‌بندی پیرامون این موضوع گفتگو می‌کند. به ابتکار انجمن مردم نهاد صلح با طبیعت استان اصفهان، ایده سه شنبه‌های بدون گوشت با هدف مراقبت از محیط زیست اجرایی شده است. در این طرح به هموطنان پیشنهاد شده است سه شنبه هر هفته از مصرف گوشت خودداری کنند تا از این طریق دام های کمتری برای پرواربندی به محیط زیست بروند.

«مرضیه سرتیپی» مدیر روابط عمومی انجمن مردم نهاد صلح با طبیعت اصفهان و مجری سه شنبه های بدون گوشت در برنامه سرزمین ما در این باره توضیح می دهد. «هادی اصغری» شهروند خبرنگار از منطقه ارسباران از شیوع تب برفکی در منطقه ارسباران شهرستان اهر خواهد گفت و در بخش پایانی برنامه نیز «محمدرضا فرخنده» از کارمندان شرکت باربن شهرستان میانه به خاطر نجات لک لک ها بعنوان قهرمان محیط زیست هفته معرفی خواهد شد.

برنامه سرزمین ما به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای عباس طاهریان پنج شنبه از ساعت هفت صبح و به مدت ۱۱۰ دقیقه از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=15173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.