• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

شرایط نامعلوم سال آینده در سمیرم برای دریافت آب کشاورزی

  • کد خبر : 14913
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
شرایط نامعلوم سال آینده در سمیرم برای دریافت آب کشاورزی

مدیر امور آب منطقه‌ای سمیرم، میزان تخصیص آب کشاورزی سال آینده را نامعلوم دانست و افزود: متقاضیان دریافت آب تا یک‌ماه آینده فرصت مراجعه به اداره امور آب منطقه‌ای سمیرم را دارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)، زاهدیان در جلسه کمیته هماهنگی مدیریت بحران شهرستان سمیرم که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد […]

chah_ab_tolombe_3مدیر امور آب منطقه‌ای سمیرم، میزان تخصیص آب کشاورزی سال آینده را نامعلوم دانست و افزود: متقاضیان دریافت آب تا یک‌ماه آینده فرصت مراجعه به اداره امور آب منطقه‌ای سمیرم را دارند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)، زاهدیان در جلسه کمیته هماهنگی مدیریت بحران شهرستان سمیرم که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: میزان تخصیص آب کشاورزی در هر سال متفاوت از سال قبل اعلام می شود.
مدیر اداره امور آب منطقه‌ای شهرستان سمیرم با بیان اینکه میزان تخصیص آب کشاورزی سال ۱۳۹۵ هنوز مشخص نیست گفت: متقاضیان دریافت آب کشاورزی تا یکماه آینده به اداره امور آب منطقه‌ای سمیرم مراجعه و تقاضای خود را اعلام کنند.
وی به برنامه بازدید از پمپاژ آب روستای علی‌آباد منطقه دهکرد شهرستان سمیرم در چند روز گذشته اشاره کرد و بیان کرد: بر مبنای توافق صورت گرفته با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمیرم، فعالیت اداره امور آب منطقه‌ای شهرستان سمیرم در صورت بلامانع بودن مجوز این پمپاژ شروع می‌شود.
در ادامه فرماندار شهرستان سمیرم از ضرورت بیان ارقام واقعی مورد نیاز توسط دستگاههای اجرائی به‌منظور مدیریت بر امور شهرستان سخن گفت و افزود: برآورد ریالی فرمانداری شهرستان سمیرم برای ارائه به مرکز استان اصفهان در صورت وجود ارقام واقعی میسر می‌شود.
وی به اعتبار مورد نیاز اداره جهاد کشاورزی شهرستان سمیرم از محل اعتبارات استانداری اشاره کرد و پیشنهاد کرد: در صورت تحقق اعتبارات مورد نیاز مدیریت جهاد کشاورزی سمیرم از استانداری استان اصفهان، این اعتبارات برای پروژه‌های کوچک و به صورت موردی هزینه ‌شود.
مدینه صابری /خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN)

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=14913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.