• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

معاون وزیر: حذف واسطه گری در اولویت حوزه کشاورزی است

  • کد خبر : 14097
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
معاون وزیر: حذف واسطه گری در اولویت حوزه کشاورزی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تنظیم بازار، افزایش تولیدات سودآور و حذف واسطه گری هم اکنون مهمترین اولویت ها در بخش کشاورزی به شمار می رود. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)، محمد علی جوادی دوشنبه در آیین معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: از ابتدای […]

keshavarzi_ghaza_mazrae_mahsoolat_zeraat_baghbaniمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تنظیم بازار، افزایش تولیدات سودآور و حذف واسطه گری هم اکنون مهمترین اولویت ها در بخش کشاورزی به شمار می رود.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)، محمد علی جوادی دوشنبه در آیین معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون دو و نیم میلیارد دلار از واردات بخش کشاورزی کاهش یافته که این امر موجب ایجاد یک تراز منفی در واردات شده است.
وی اظهار کرد: بخش کشاورزی در برنامه ششم توسعه سهم عمده ای دارد و ١٠ درصد تولید ناخالص داخلی و ٢٢.۵ درصد از تولیدات غیرمستقیم نیز مربوط به این بخش است.
وی بیان کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سالجاری در حوزه کشاورزی ۵.۷ درصد رشد داشته و جهاد کشاورزی در این بخش از تمام دستگاه ها پیشی گرفته است.

** قانون مداری سرلوحه فعالیت های دولت تدبیر و امید است
جوادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در کشور در همه مسائل با بزرگان نظام مشورت می شود تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت خود تاکنون چند محور را دنبال کرده که قانون مداری یکی از این موارد است.
وی ادامه داد: هیچ دولتی تاکنون عمل به قانون را تا این حد در کارنامه خود نداشته است، حتی وجود مسائل، مشکلات و تنگناها نیز باعث نشده است که دولت فراتر از قانون حرکت کند.
وی با اشاره به اصلاح نظام مالی توسط دولت یازدهم تصریح کرد: دولت تنش هایی که کمکی به مردم و کشور نمی کرد را کنار گذاشت.
وی عنوان کرد: آرامش و امنیت بی نظیر کشور در منطقه و جهان ناشی از ثبات امنیتی و تلاش نیروهای نظام است.

** شایسته سالاری و اخلاق مداری ملاک انتخاب مدیران است
جوادی افزود: داشتن پتانسیل لازم، بومی بودن و همکاری با کارمندان و تشکل ها از جمله ملاک ها در انتخاب مدیران سازمان ها است.
وی اظهار کرد: استان همدان در زمینه مدیریت آب به خوبی کارکرده است و در اجرای طرح های نوین آبیاری نیز از استان های پیشرو در کشور است.
وی با تقدیر از تعامل خوب مردم و مسئولان در این استان گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تشکل ها که حلقه واسطه بین مردم و مسئولان است و ایجاد نهادهای مالی از جمله اقدامات برای رفع مشکلات به شمار می رود.
در این آیین ضمن تقدیر از زحمات علیرضا رنجبر ضرابی، منصور جلالی رضوان به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان معرفی شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=14097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.