• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

ابتکار: سعی داریم در مسائل محیط زیست با مردم صادق باشیم

  • کد خبر : 13860
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
ابتکار: سعی داریم در مسائل محیط زیست با مردم صادق باشیم

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه صداقت مبنای اطلاع رسانی است، گفت: مسئولین باید صادقانه مردم را در جریان مسائل و مشکلات کشور قرار دهند و وعده دروغین و خلاف واقع به آنها ندهند. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار با حضور […]

ebtekar_reis_mohite_zist_4معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه صداقت مبنای اطلاع رسانی است، گفت: مسئولین باید صادقانه مردم را در جریان مسائل و مشکلات کشور قرار دهند و وعده دروغین و خلاف واقع به آنها ندهند.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با بیان اینکه مبنای اطلاع رسانی صداقت است، افزود: تا وقتی که در گوینده و قالب انتقال دهنده خبر صداقت وجود نداشته باشد خبر اثربخشی لازم را نخواهد داشت و در این صورت هدف خبررسانی محقق نمی شود.

به گفته ابتکار، مسئولین نیز باید اعتمادسازی کنند، اطلاعات خلاف واقع ارائه نکنند و وعده دروغین ندهند، عوام فریبی نکنند و کاری که ازعهده آنها بر نمی آِید را اعلام نکنند. مسئولین باید در نوع مناسبات خود با مردم صادقانه رفتار کنند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه سعی داریم در مسائل محیط زیست برخورد صادقانه ای با مردم داشته باشیم، اظهار کرد: برخی طرح ها زمان بر است و یک شبه حل نمی شود و ما این مساله را با مردم در میان می گذاریم که صرفا با بازدید و دستور ما برخی مسائل به سرعت حل نمی شود.

ابتکار با بیان اینکه باید صادقانه مردم را در جریان مسائل و مشکلات کشور قرار دهیم، گفت: از طریق برخورد صادقانه می توانیم مردم را برای همکاری جلب و جذب کنیم؛ اگر مردم احساس کنند مسئولین و رسانه ها با آنها صادق هستند و بدون حب و بغض و جانبداری مسائل و واقعیت ها را مطرح می کنند مشارکت مردم در این حوزه ها افزایش می یابد چه بسا که در حال حاضر شاهد چنین اتفاقی هستیم.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=13860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.