• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

قالیباف: شهرداری تهران مسئول اجرای وظایف سازمان ها در زمینه محیط زیست نیست

  • کد خبر : 13274
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
قالیباف: شهرداری تهران مسئول اجرای وظایف سازمان ها در زمینه محیط زیست نیست

شهردار تهران گفت: شهرداری تهران برای مبارزه با مگس های سفید به سایر سازمان ها کمک می کند اما مسئول اجرای وظایف وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط با بخش محیط زیست نیست. قالیباف: شهرداری تهران مسئول اجرای وظایف سازمان ها در زمینه محیط زیست نیست به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به […]

shahrdari_2شهردار تهران گفت: شهرداری تهران برای مبارزه با مگس های سفید به سایر سازمان ها کمک می کند اما مسئول اجرای وظایف وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط با بخش محیط زیست نیست.
قالیباف: شهرداری تهران مسئول اجرای وظایف سازمان ها در زمینه محیط زیست نیست
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین و ورود اتوبوس های هیبریدی در جمع خبرنگاران افزود: تمامی وظایف محیط زیستی بر عهده شهرداری نیست اما شهرداری تهران برای مبارزه با مگس های سفید اقدامات زیادی را با همکاری دانشگاه ها و سایر سازمان های مرتبط انجام داده است.

وی تصریح کرد: معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تاکنون اقدامات قابل توجهی با همکاری سازمان های مرتبط در راستای مقابله با پدیده مگس های سفید در سطح شهر انجام داده است.

قالیاف با بیان اینکه روش های جدیدی برای مقابله با سفید بالک ها (مگس سفید) وجود دارد خاطرنشان کرد: باید از روش های بهتری برای از بین بردن این حشرات استفاده کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه برای مقابله با مگس سفید تجربیات خوبی به دست آورده ایم گفت: شهرداری تهران در این زمینه اقدامات زیادی انجام داده اما هنوز نیازمند انجام مطالعات بیشتری هستیم.

آیین بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین و همچنین بکارگیری اتوبوس های هیبریدی در ناوگان حمل و نقل شهری تهران صبح امروز با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری تهران در بوستان ولایت برگزار شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=13274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.