• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

ابتکار: اصلاح طلبان ائتلاف خود با دکتر روحانی را حفظ می کنند

  • کد خبر : 12054
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
ابتکار: اصلاح طلبان ائتلاف خود با دکتر روحانی را حفظ می کنند

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اصلاح طلبان کشور ائتلاف خود با دکتر روحانی رییس جمهوری را حفظ می کنند. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار افزود: امید است همه جناح های سیاسی که حامی دکتر روحانی بوده اند از جمله اصلاح طلبان، این […]

ebtekar_reis_mohite_zistمعاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اصلاح طلبان کشور ائتلاف خود با دکتر روحانی رییس جمهوری را حفظ می کنند.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار افزود: امید است همه جناح های سیاسی که حامی دکتر روحانی بوده اند از جمله اصلاح طلبان، این ائتلاف قوی خود را استمرار دهند و در انتخابات پیشرو، بتوانند در مجلس، شاهد ائتلاف قوی حامیان دولت برای پیشبرد برنامه های ملی کشور در حوزه ها مختلف باشند.

وی، در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی نیز گفت: همه جناح ها باید در این انتخابات حضور داشته باشند و سعی خود را انجام دهند تا انشالله یک انتخابات پرشور برگزار شود.

به گفته وی، باید تلاش کرد همه جناح های سیاسی با تابلو مشخص خود در انتخابات امسال شرکت کنند و برنامه های خود را ارائه دهند.

وی تاکید کرد: احزاب در انتخابات، وعده های انتخاباتی را مبتنی بر حقایق جامعه ارائه دهند و وعده های غیر تحقق داده نشود.

ابتکار، در خصوص شکایت دولت سابق از دولت یازدهم نیز گفت: در این باره چیزی نشنیده ام و شکایت دولت قبل از سازمان حفاظت محیط زیست دولت یازدهم مشخص نشده است.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محیط زیست،آسیب های جدی از بی توجهی به این بخش دیده است و دولت فعلی در حال رفع بسیاری از این آسیب هاست هر چند برخی از این آسیب ها در بلند مدت رفع می شود.

وی گفت: دکتر روحانی، در مقایسه با دولت گذشته، نگاه ویژه ای به بخش حفاظت محیط زیست دارد و مردم از توجه این دولت به حفاظت محیط زیست به خوبی آگاه هستند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر خود به چهارمحال و بختیاری، علاوه بر دیدار و گفت وگو با امام جمعه شهرکرد در جلسه شورای اداری شرکت کرد و در برنامه های کاری خود از تنگ صیاد ،پاسگاه چغاخور نیز دیدن کرد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=12054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.