• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

فرهنگ غنی اسلامی در حفظ و احیای منابع طبیعی نقش مهمی دارد

  • کد خبر : 11998
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
فرهنگ غنی اسلامی در حفظ و احیای منابع طبیعی نقش مهمی دارد

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب در رابطه با اهمیت احیا و حفظ منابع طبیعی در کشور گفت: فرهنگ غنی اسلامی و اشاعه آن در جامعه می تواند در حفظ و احیای منابع طبیعی نقش مهمی داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از […]

namayande_valifaghih_howzenamayandegi-vezaratjahad_velayat_majنماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب در رابطه با اهمیت احیا و حفظ منابع طبیعی در کشور گفت: فرهنگ غنی اسلامی و اشاعه آن در جامعه می تواند در حفظ و احیای منابع طبیعی نقش مهمی داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا، آیت الله حسن عالمی روز سه شنبه در گردهمایی سراسری مسوولان حوزه های نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان های کشور در مرکز آموزشی منابع طبیعی کلارآباد، اظهار کرد: لزوم بکارگیری فرهنگ غنی اسلامی را باید در مدیریت امروز مد نظر داشت و در این راستا باید از تمامی ظرفیت ها به صورت جدی برای فرهنگ سازی مطلوب در بین اقشار مختلف بهره گرفت.

وی تصریح کرد: در این زمینه نیز مسوولان حوزه های نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی باید تلاش مستمر و موثری برای ماندگار شدن منابع طبیعی به عنوان نعمت و دارایی کشور با بهره گیری از مطالب تاثیرگذارتر گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی همچنین با تاکید بر تداوم فعالیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و نیز در سازمان های جهاد کشاورزی مراکز استان های کشور گفت: رهبر معظم انقلاب حضور نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی را برکت دانسته اند و امام خمینی (ره) نیز آن را ‘رمز موفقیت’ عنوان کردند.

عالمی از مسوولان حوزه های نمایندگی ولی فقیه سازمان های جهاد کشاورزی استانهای کشور خواست با تدوین و تبیین مطالب علمی و استخراج از منابع دینی علاوه بر بهبود وضعیت کشاورزی و منابع طبیعی در افزایش راندمان تولید و بهره وری بیشتر و ماندگاری منابع طبیعی، آنها را مورد استفاده کاربردی قرار دهند.

وی همچنین از انتشار دومین جلد از دانشنامه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست از نظراسلام خبر داد و گفت: برای چاپ جلد سوم و چهارم این دانشنامه در حال انعقاد قرارداد می باشیم تا بتوانیم گامهای خوبی در جهت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در جامعه فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: دبیرخانه شورای زکات در کشور تاکنون عملکرد موفقی داشته و نگاه به موضوع زکات نیز دراین زمینه تغییر مطلوبی یافته است.

گردهمایی سراسری مسوولان حوزه های نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان های کشور امروز سه شنبه در مرکز آموزشی منابع طبیعی کلارآباد مازندران آغاز و تا فردا چهارشنبه ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=11998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.