• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

ابلاغ طرح مدارس جامع محیط زیستی به مدارس سراسر کشور

  • کد خبر : 11497
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
ابلاغ طرح مدارس جامع محیط زیستی به مدارس سراسر کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: طرح مدارس جامع محیط زیستی برای اجرایی شدن در سطح کشور در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به تمامی مدارس ابلاغ می شود. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل […]

NAHAL_derakhtkari_ghatsnahal_kashtمعاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: طرح مدارس جامع محیط زیستی برای اجرایی شدن در سطح کشور در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به تمامی مدارس ابلاغ می شود.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، نشست هماهنگی در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش با حضور معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از عملکرد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در اجرایی نمودن تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش ارایه و به چالش هایی همچون کمبود اعتبارات ، مدرسین و منابع آموزشی مورد نیاز اشاره شد.

در ادامه مهناز مظاهری معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست از اهمیت اجرایی شدن طرح مدارس جامع محیط زیستی و پیشبرد اهداف تفاهم نامه بین دو دستگاه سخن گفت.

بنابر گزارش پایگاه خبری سازمان حفاظت محیط زیست، حمیدی معاون آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه همکاری های بین بخشی بسیار حائز اهمیت است ، به ظرفیت های زیاد برای جریان سازی و موج آفرینی در وزارت آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف تفاهم نامه فیمابین اشاره و اعلام کرد: طرح مدارس جامع محیط زیستی برای اجرایی شدن در سطح کشور در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به تمامی مدارس ابلاغ می شود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=11497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.