• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

وزش باد شدید در پایتخت طی سه روز آینده

  • کد خبر : 10580
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
وزش باد شدید در پایتخت طی سه روز آینده

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده در تهران و استان های سمنان، قم، مرکزی، شمال اصفهان، البرز و قزوین در بعدازظهر وزش باد شدید و در برخی نقاط پدیده باد و گردوخاک دور از انتظار نمی باشد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از […]

bad_Wind_vazesh badمدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده در تهران و استان های سمنان، قم، مرکزی، شمال اصفهان، البرز و قزوین در بعدازظهر وزش باد شدید و در برخی نقاط پدیده باد و گردوخاک دور از انتظار نمی باشد.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از  ایسنا، احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در ارتفاعات شرقی البرز در استان های گلستان، سمنان و مازندران و طی سه روز آینده در شمال وشرق هرمزگان در بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی با رعد وبرق پیش بینی می شود.

وی افزود: طی سه روز آینده در شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و جنوب کشور وزش باد رخ خواهد داد که در برخی نقاط با گرد وخاک همراه خواهد بود و در منطقه زابل طوفان و گردوخاک پیش بینی می شود. در دو روز آینده در برخی مناطق شمال غرب کشور نیز وزش باد نسبتأ شدید دور از انتظار نمی باشد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده خلیج فارس و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

وظیفه درباره وضعیت جوی تهران نیز گفت: هوای شهر تهران امروز همراه با غبار صبحگاهی در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات همراه با وزش باد و احتمال گردوخاک پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز ۳۸ درجه و کمینه آن ۲۴ درجه سانتیگراد می‌باشد.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه سوم تیرماه نیز هوای شهر تهران همراه با غبارصبحگاهی و در بعدازظهر همراه با وزش باد و احتمال گرد وخاک پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز ۳۷ درجه سانتیگراد و کمینه آن ۲۵ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز پنج شنبه نیز کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با احتمال گردوخاک پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز ۳۹ درجه سانتیگراد و کمترین آن به ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=10580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.