• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

بررسی تکنیک های استفاده شده در سایت های منتخب کشاورزی پایدار

  • کد خبر : 10304
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۶:۱۴
بررسی تکنیک های استفاده شده در سایت های منتخب کشاورزی پایدار

در نشست فنی مشورتی تیم متخصص فنی از سایت های کشاورزی پایدار، تکنیک های استفاده شده در سایت های منتخب کشاورزی پایدار مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از پام، اعضای کارگروه مدیریت آب در مزرعه کمیته ملی آبیاری و زهکشی از سایت های منتخب کشاورزی پایدار، […]

keshavarzi_paydar_zeraatدر نشست فنی مشورتی تیم متخصص فنی از سایت های کشاورزی پایدار، تکنیک های استفاده شده در سایت های منتخب کشاورزی پایدار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از پام، اعضای کارگروه مدیریت آب در مزرعه کمیته ملی آبیاری و زهکشی از سایت های منتخب کشاورزی پایدار، شهرستان های میاندوآب، مهاباد، نقده، ارومیه و سلماس بازدید کردند و نتایج و تجربیات خود را در یک نشست مشورتی- فنی با اعضای گروه راهبری فنی و اجرایی استان آذربایجان غربی به بحث و بررسی گذاشتند.
در این گزارش، محسن سلیمانی، مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران گفت: پروژه کشاورزی پایدار و تکنیک های مورد استفاده در آن با هدف بررسی فنی تکنیک های مورد استفاده در سایت های کشاورزی پایدار، به طور پیوسته و مستمر در حال بروزرسانی و تکمیل هستند.
وی ادامه داد: در نشست مشورتی که میان اعضای کارگروه مدیریت آب در مزرعه کمیته ملی آبیاری و زهکشی و اعضای گروه راهبری فنی و اجرایی استانی شکل گرفت، درباره تکنیک های مورد استفاده در این حوزه بحث شد و شرکت کنندگان در این نشست پیشنهاداتی را جهت بهبود روش های مورد استفاده ارائه کردند.
سلیمانی ادامه داد: این برنامه برای مسئولین شرکت های فنی مهندسی مجری این طرح در شهرستان ها فرصتی فراهم کرد تا مسائل و نکات فنی خود را به طور مستقیم با متخصصین در این زمینه مطرح کنند.
به گفته مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران، امیدوارم با بازخورد فنی این گروه بتوانیم تکنیک های کشاورزی پایدار را به طور مؤثری اجرا کنیم تا آب صرفه جویی شده در این بخش بتواند برای کمک به نجات و احیاء دریاچه ارومیه استفاده شود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=10304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.