• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
از چهارشنبه پنجم آبان ماه؛

چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز برگزار می شود

  • کد خبر : 29693
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز برگزار می شود

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما، فرآوری، صنایع وابسته و مکانیزاسیون نخلستان در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) ؛ علیرضا واحدی پور تصریح کرد: نمایشگاه مذکور با شعار “تولید، اشتغال و صادرات پایدار با توسعه زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی” از روز چهارشنبه پنجم آبان ماه با حضور حدود ۷۰ شرکت داخلی از ۱۵ استان و نمایندگانی از کشورهای پاکستان، روسیه و افغانستان برگزار می شود.

به گفته وی؛ هیئت های تجاری از کشورهای پاکستان، افغانستان، قزاقستان، هند، روسیه و عمان نیز حضور دارند.

او اظهار کرد: در حاشیه این نمایشگاه نخستین نمایشگاه عکس و اولین رویداد شناسایی نیازهای فناورانه (مهندسی معکوس؛ Reverse Pitch) برای شرکت های استارت آپی و فناورانه  در حوزه خرما، فرآوری و صنایع مرتبط برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: وبینار، سمینار و نشست های تخصصی با رایزنان تجاری و تاجرانی از کشورهای بازار هدف صادراتی، از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه بین المللی خرما است.

واحدی پور به ضرورت حفظ سلامت بازدیدکنندگان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل نمایشگاه گریزی زد و ابراز کرد: به همت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز، سامانه برخط صدور بلیت رایگان بازدید از این نمایشگاه راه اندازی شده و بازدید صرفا با تهیه بلیت امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: شیوه دریافت بلیت این نمایشگاه کاملاً رایگان بوده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت آن به وب‌سایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به نشانی www.farsfair.ir مراجعه کنند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: کارشناسان با تجربه و خبره این سازمان در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه ای در سالن نرگس حضور دارند و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما، فرآوری، صنایع وابسته و مکانیزاسیون نخلستان از روز چهارشنبه پنجم تا شنبه هشتم آبان ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱:۳۰ در سالن های سرو، بهار و نرگس از مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس پذیرای بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=29693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.