• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
معاون فنی و اجرایی سازمان تعاون روستایی استان فارس

عملکرد معاونت فنی و اجرایی در سال ۹۹

  • کد خبر : 28987
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۴۷
عملکرد معاونت فنی و اجرایی در سال ۹۹

معاون فنی و اجرایی سازمان تعاون روستایی استان فارس از عملکرد معاونت فنی و اجرایی در سال جهش تولید و در راستای حمایت از کشاورزان تحت پوشش و پیشبرد اهداف سازمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از فارس؛  محمد جواد فلاح گفت : ازجمله اقدامات انجام شده در راستای تسریع و خرید به موقع گندم، بازسازی و محوطه سازی، دیوارکشی، نصب دوربین در ۱۵ مرکز خرید ، احداث هانگار و جایگاه مواد سوختی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال می توان نام برد.

وی گفت: این معاونت باتوجه به افزایش سطح زیر کشت گیاهان دارویی در شهرستان مرودشت خرید به موقع محصولات کشاورزی و فروش مستقیم و حذف واسطه ها را در دستور کار خود قرار داد و یک ایستگاه بوجاری ، سورت و بسته بندی در شرکت تعاونی تولید رامجرد به ارزش ۲۰ میلیارد ریال احداث نموده است.

فلاح ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت انواع کودهای شمیایی در راستای تعادل سازی قیمت و جلوگیری از سوء استفاده واسطه گران خرید و توزیع ۱۵۵ هزار تن کود شیمیایی انجام شده است .

وی افزود: مقدار ۲۵۰۰۰ تن گندم گواهی شده توسط ۱۸ ایستگاه بوجاری بذر توسط شبکه تولید و در شبکه توزیع شده است ضمن اینکه تعداد ۱۵ دستگاه تراکتورو ۲۶ دستگاه ادوات و دنباله بندها جهت تقویت واحدهای مکانیزاسیون به شبکه تعاون روستایی استان فارس اضافه گردیده است.

اهداف ۱۴۰۰

معاون فنی و اجرایی سازمان تعاونی روستایی استان فارس در خصوص اهداف ۱۴۰۰شبکه تعاون روستایی فارس در حوزه معاونت فنی و اجرایی گفت: با برنامه ریزی انجام شده مبلغ       ۱۸۰ میلیارد ریال جهت احداث و توسعه زیرساخت های شبکه اعم از تجهیز مراکز خرید به تعداد ۱۰مرکز ، احداث ساختمان اداری به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع در دو شهرستان ، احداث انبار به ظرفیت ۲ هزار تن و عملیات اجرایی کارخانه خوراک دام و طیور اتحادیه مرغداران استان و تامین و توزیع ۲۵۰ هزار تن انواع نهاده های کشاورزی و دامی در سطح شبکه می توان اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=28987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.