• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به آغاز رزمایش بسیج بازرسین جهاد کشاورزی

شبکه بازرسین بسیجی جهاد کشاورزی تشکیل شد.

  • کد خبر : 30646
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
شبکه بازرسین بسیجی جهاد کشاورزی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) ؛ مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: ما امروز میراث‌دار شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جهادگران این وزارتخانه هستیم، کسانی که به ما درس حرکت هوشمندانه، مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی آموختند.

مهرداد پاکار افزود: خداوند متعال بر ما منت نهاده و به ما فرصت خدمت به مردم را عطا فرموده لذا باید شکر عملی آن را با خدمت صادقانه ادا کنیم.

وی تصریح کرد: باید مرتب تکرار کنیم که بسیج نیروی کارآمدی برای همه عرصه‌هاست پس ما باید با خودسازی کارآمدتر شویم، خودسازی که اولین کلید واژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است به همین موضوع اشاره دارد و این خودسازی حتما باید همه‌جانبه باشد تا در همه زمینه‌ها بتوانیم نقش ایفا کنیم.

وی افزود: فرماندهان بسیج باید الگوی فرمانده تراز انقلاب اسلامی باشند.

فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: قرارگاه جهاد تبیین با ریاست مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده است که در هفته گذشته با حضور بسیجیان این وزارتخانه تکمیل شد، امروز یکی از ارکان مهم جهاد تبیین در تمام استان‌ها و سازمان‌ها، بسیجیان وزارتخانه هستند.

وی در رابطه با تشکیل جهاد ترویج خاطرنشان کرد: بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی هفته گذشته در عرصه جهاد ترویج هم ورود کرده‌اند، جهاد ترویج مقدمه احیای جهاد سازندگی در این وزارتخانه است و یکی از ارکان مهم این قرارگاه، فرماندهان بسیج سازمان‌ها هستند.

پاکار ادامه داد: نقش سوم بسیجیان در این وزارتخانه، جهاد بازرسی و نظارت است که آغاز شده و در این زمینه هم ان‌شاالله موفق و سربلند خواهیم شد.

فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی توصیه کرد: روسای سازمان‌ها در برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها از ظرفیت و نیروی عظیم بسیج استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نگاه وزیر جهاد کشاورزی به بسیج، راهبردی و حداکثری است، گفت: فرماندهان نمونه و کارآمد پایگاه‌های بسیج در استان‌ها را به روسای سازمان‌ها به عنوان مشاور و امین سازمان معرفی خواهیم کرد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه احیای جهاد سازندگی را که به بسیج تکلیف شده با قدرت و با برنامه انجام خواهیم داد، در زمینه خدمت به کشاورزان گفت: کشاورزان امنیت غذایی ما را تامین می‌کنند و ما نیز باید امنیت حوزه سلامت و معیشت آن‌ها را تامین کنیم.

وی ضمن تشکر از فعالیت و اقدامات بازرسین و ناظرین در روزهای اخیر تاکید کرد: ما در کنار بازرسین عزیز خواهیم بود و به حمد خدا شبکه بازرسین بسیجی در بیشتر استان‌ها تشکیل شده و خدا رو شکر یک هم‌افزایی خوبی بین بسیج و بازرسی به وجود آمده است.

مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی در توصیه به بسیجیان بازرس و ناظر تاکید کرد: بسیجیان کاملا با بازرسین هماهنگ باشند، احکام بازرسین بسیجی توسط مدیران بازرسی سازمان‌ها صادر شود، نکات امنیتی و حفاظتی را مدنظر قرار دهید و مشاهدات را به بازرسین سازمان‌ها گزارش دهید.

گفتنی است؛ پس از این جلسه بسیجیان و بازرسین در قالب تیم‌های سازماندهی شده به نظارت و بازرسی در سطح شهرها پرداختند و این روند در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=30646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.