• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
در نشست مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان نظام مهندسی بررسی شد؛

آموزش ۱۰۰ هزار فارغ‌التحصیل در سازمان نظام مهندسی/ مرکز مهارت‌افزایی علوم کشاورزی و منابع طبیعی راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 28832
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
آموزش ۱۰۰ هزار فارغ‌التحصیل در سازمان نظام مهندسی/ مرکز مهارت‌افزایی علوم کشاورزی و منابع طبیعی راه‌اندازی می‌شود

نشست مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی فارس و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی این استان برگزار و با اعلام آموزش ۱۰۰ هزار فارغ‌التحصیل در این سازمان، راه‌اندازی مرکز مهارت‌افزایی علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد مطرح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از فارس؛ محمدمهدی جباری رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در نشست با رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس که برای بررسی زمینه‌های همکاری‌های تخصصی در واحد شیراز برگزار شد، توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حوزه کشاورزی را یادآور شد.

رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با فعالیت ۳۵ واحد و مرکز دانشگاهی و وجود رشته‌های تحصیلی متنوع در رشته‌های مختلف کشاورزی و بهره‌گیری از حضور اعضای هیئت علمی توانمند و وجود آزمایشگاه‌های تخصصی پیشرفته و مزرعه آموزشی و تحقیقاتی در تمام شهرستان‌های استان پهناور فارس، آمادگی لازم را برای همکاری با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس دارد.

جباری با معرفی دیدگاه‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی در دستیابی به دانشگاه نسل سوم و چهارم (کارآفرین و فناور) و برنامه‌های مهارت‌افزایی و کارآفرینی پیش رو ابراز امیدواری کرد که با توسعه همکاری‌های لازم مجموعه استان از منافع اجرایی و عملیاتی این همکاری‌ها منتفع شود.

تلاش برای افزایش مهارت بهره‌برداران سنتی موجب بهبود بهره‌وری می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس نیز در این نشست با برشمردن موقعیت این سازمان، آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اعلام کرد.

محمدجواد احمدی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس، آموزش بالغ بر ۱۰۰ هزار فارغ‌التحصیل رشته‌های کشاورزی، بهره‌برداران و کارگران را برعهده دارد، درباره ایجاد مراکز مهارت‌آموزی و برون‌سپاری ارئه خدمت به مخاطبان توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه ظفرآبادی معاون برنامه‌ریزی و کارآفرینی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس نیز درباره ضرورت افزایش مهارت در کنار دانش‌اندوزی و برگزاری دوره‌های اختصاصی در کنار دوره‌های تخصصی، به معرفی دفتر فناوری و کسب و کارهای نوین در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پرداخت و با بیان تلاش‌های انجام‌شده در راستای شناسایی کسب و کارهای موفق، تلاش برای افزایش مهارت بهره‌برداران سنتی را موجب بهبود بهره‌وری دانست.

پیگیری به‌منظور را‌ه‌اندازی مرکز مهارت‌‌افزایی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس

در ادامه جلسه تعدادی از اعضای هیئت علمی و دیگر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و دیگر اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به بیان نظر خود پرداختند.

به گزارش آنا، مهم‌ترین زمینه‌های همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس پیگیری لازم به‌منظور اخذ مجوز مرکز مهارت‌افزایی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، راه‌اندازی مدرسه کسب و کار مهارت کشاورزی، همکاری در راه‌اندازی سراهای نوآوری تخصصی مرتبط با حوزه کشاورزی و ایجاد مراکز تحقیقاتی مشترک است.

در پایان این جلسه از آزمایشگاه‌های تخصصی و دیگر مراکز تحقیقاتی مرتبط با حوزه کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بازدید شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=28832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.